Tuesday, January 30, 2007

BENGKEL PENULISAN ISLAMI GKLN-ADABUNA

BENGKEL PENULISAN ISLAMI GKLN-ADABUNA

Assalamualaikum

Pihak group Karyawan Luar Negara (GKLN) dan Adabuna (group penulis dari Timur Tengah) buat julung kalinya telah mengadakan kerjasama menganjurkan bengkel penulisan Islami GKLN-ADABUNA secara maya (online).Bengkel ini bakal dilangsungkan secara online menggunakan aplikasi Yahoo Mesenger, dan tiga sesi (bagi setiap fasilitator) akan dijalankan serentak. Seramai 12 orang peserta dari kedua-dua kumpulan (yang terdiri daripada penulis-penulis muda dari Mesir, US, Dublin, United Kingdom, Australia, New Zealand, dan lain-lain) telah dipilih dan karya-karya mereka bakal dibedah oleh 3 orang fasilitator yang terdiri daripada penulis-penulis mapan iaitu saudara Faisal Tehrani, saudara Zaid Akhtar, dan Puan Nisah Haron.

Kepada semua yang berminat, anda dijemput untuk turut sama mengikuti bengkel tersebut sebagai PEMERHATI dan PENDENGAR sama ada melalui radio MISG ( http://www.radiomisg.com/ ) atau mengikutinya secara langsung secara jemputan dari moderator setiap bengkel.

Tarikh: 3 Februari 2007
Masa:
KL -Sat 9:00 PM
CAIRO -Sat 3:00 PM
NASHVILLE-Sat 7:00 AM
DUBLIN -Sat 1:00 PM
MELBOURNE - Sat 12:00 PM
WELLINGTON - Sun 2:00 AM

Sekiranya mahu mengikuti siaran secara langsung melalui online conference, sila pastikan komputer anda mempunyai kelengkapan voice teleconference dan sila minta moderator menjemput anda dalam conference masing-masing. ID moderator adalah seperti berikut:1) ise_sekoda 2) hafeziftiqar 3) tecolpet (P/S: untuk siaran melalui radio, hanya satu sesi akan disiarkan dalam satu masa. 2 sesi yang lain akan ditunda siarannya pada waktu yang bakal ditetapkan kemudian) maklumat lanjut boleh hubungi : fieza_nur@yahoo.com atau layari http://gkln.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home